Navigatie

Verzenden en retourneren


* Verzenden

Wij verzenden onze pakketten dagelijks met postNL. Zodra wij je bestelling en betaling hebben ontvangen krijg je van ons een orderbevestiging via de mail. Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt afgeleverd. Heb je een spoedbestelling neem dan even contact met ons op om te kijken wat er mogelijk is. Het is ook mogelijk om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen, evenals een levering in het buitenland, dit kun je aangeven bij je bestelling.
Vóór 14:00 uur besteld = dezelfde dag nog verzenden

Binnen NL betaalt u voor een normaal pakket tot 30 kg 5,35 euro verzendkosten ( tot 100x70x58 cm). Voor een groter pakket betaalt u 5,35 + 2,29 extra (van 100x70x58 cm tot 175x78x58 cm).
Voor een brievenbuspakket betaalt u 3,50 euro.
Bij bestellingen vanaf 75,00 euro betaalt u geen verzendkosten!

 

Voor Belgie betaalt u voor een normaal pakket 8,75 euro. Voor een groter pakket 8,75 + 2,34 extra.

Voor Duitsland betaalt u voor een normaal pakket 7,00 euro. voor een groter pakket 7,00 + 2,34 extra.

Omdat wij aan het milieu denken, kiezen wij voor hergebruik van verpakkingsmaterialen. Het kan dus zijn dat uw bestelling in een hergebruikte doos wordt bezorgd, met labels die niet aan Lifestyle Uniq relateren.

 

* Track en Trace

Zodra je artikelen bij ons de deur uitgaan  krijg je opnieuw een mailtje van ons met daarin de Track&Trace gegevens. Via deze link kun je je pakket volgen. Als je de exacte status wilt weten van je pakket kun je met deze code inloggen op de site van PostNL. Als je niet aanwezig bent zal je bestelling de volgende dag nog een keer aangeboden worden. Ben je niet thuis? Dan kun je je bestelling ophalen op het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt.

 

* Bezorgopties Post NL

Nadat u in de winkelwagen uw gegevens hebt ingevoerd ziet u de bezorgopties van Post NL die op uw adres van toepassing zijn.Zo is het onder andere mogelijk om je pakket door Post NL in de avonduren te laten bezorgen, op een afhaalpunt op de dag en tijd dat het u het best uitkomt.

 

* Dag en tijdkeuze

Wij bieden u samen met Post NL de mogelijkheid om een dag met de daarbij behorend tijdstip van bezorgen te kiezen. Daarvoor klikt u in het tabel uw voorkeur aan.

 

* Retourneren

Spijt van je aankoop? Over retourneren doen we niet moeilijk! U kunt uw bestelling zonder opgave van reden aan ons retourneren als:

  • U uw bestelling binnen 14 dagen (na ontvangst) aan ons retourneert
  • Het artikel compleet en onbeschadigd is en graag in voor zover mogelijk originele verpakking

Wanneer je een artikel wilt retourneren, neem even mailcontact met ons op via  de Contact pagina. Wij sturen je een retourformulier toe dat je bij je retourzending kunt toevoegen, je kunt dit ook hier downloaden. Op deze manier dragen wij er zorg voor dat we over alle relevante gegevens beschikken om je retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen.

Je kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres). Het retouradres staat vermeld in het retourformulier.

De kosten van het retour zenden zijn voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten jouw schuld om defect of beschadigd is kan de klantenservice besluiten de door jou gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.

Lifestyle Uniq is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat je het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. Lifestyle Uniq kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.

Na aanmelding van de retourzending kun je de zending naar ons terugsturen of langsbrengen op afspraak. Op het moment dat wij je retourzending hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het verschuldigde bedrag naar het gebruikte rekeningnummer overmaken. 

* Beschadigingen

Bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer je aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer je het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem danzo snel mogelijk na constatering contact op met ons. We laten je dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.

Verzendkosten Europa:

Land 
België€ 8,75
Bulgarije€ 25,00
Cyprus€ 26,50
Denemarken€ 14,00
Duitsland€ 9,00
Estland€ 25,00
Finland€ 18,25
Frankrijk€ 13,75
Griekenland€ 26,50
Hongarije€ 19,25
Ierland€ 18,25
Italië€ 14,75
Letland€ 24,00
Litouwen€ 24,00
Luxemburg€ 11,50
Malta€ 26,75
Monaco€ 14,50
Oostenrijk€ 14,00
Polen€ 19,25
Portugal€ 17,50
Roemenië€ 22,50
Slovenië€ 19,25
Slowakije€ 16,50
Spanje€ 15,50
Tsjechië€ 16,50
Verenigd Koninkrijk€ 11,75
Zweden€ 19,50

Gastenboek

  • 15-12-2017 - Snel bezorgd en super goed verpakt.
    Leuke attentie bijgevoegd met...  lees meer
  • 05-12-2017 - Super snel in zeer goede order ontvangen....kan ook niet anders...  lees meer
  • 28-11-2017 - Beste Marian,

    Ik sluit me graag aan bij alle vorige reacties....  lees meer
Plaats een bericht
© 2017 - 2018 lifestyle Uniq | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel